Jul

Sist jag skrev så skrev jag om min skada. Jag har varit på varje träning sedan dess och det har funkat bra, även om jag fortfarande känner av det så blir det bättre och bättre för varje dag. Plus att jag inte kommer träna nu på ca två veckor under jullovet. Så kommer förmodligen komma tillbaka helt kry lagom till säsongstarten.

Den tredje januari åker jag med värdfamiljen och deras släktingar till disneyland i en vecka. Ska bli hur kul som helst, kommer förhoppnigsvis komma ihåg att ta lite bilder.

Nu har jag firat min första Amerikanska Jul, men även missat min första Svenska Jul. Jag har haft en bra jul även om man såhär runt julen saknar alla där hemma lite extra. Men tänk, jag har varit här i snart 4 månader.. det är ju helt sjukt vad tiden går fort! Har ju typ bara 5 månader kvar!

Idag ser det ut som att det blir bio med några kompisar!

Hoppas ni har det bra där hemma och God Jul och gott nytt år!



Fick denna fina julhälsning av William Och Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0