Try-outs and SF

Nu var det bra längesen jag uppdaterade, kommer knappt ihåg vad som har hänt sen sist.

Förra torsdagen var det fotboll (amerikansk) igen, det var den första slutspelsmatchen för vårat Eagles. Vinner man går man vidare, förlorar man är man ute. Sjukt spännande match och det var jämt hela matchen, men matchen gick till slut till rivalerna Enterprise Hornets... Så ingen mer Fotboll nu, men Basketsäsongen drar igång snart, så det blir förmodligen den nya fredagsaktiviteten.

När vi ändå snackar sport, så har jag nu varit på Soccer uttagningarna, idag och igår, och det gick rätt bra tror jag. Det var några riktigt bra spelare där så vi får se hur det går. Laget kommer meddelas imorgon under lunch!
Det är hårdare träning här än var det är med Samba Träslöv, vilket jag inte är riktigt van vid, två timmar måndag-fredag, om jag blir uttagen vill säga.

Förra fredagen klockan 9.45 flög jag till San Francisco och stannade där tills i måndags, 4 dagars helg gött! Såg Alcatraz, Golden Gate bron, Pier 39, Lombard Street, Union Square och massa annat. Bra helg!

Här kommer lite bilder från SF




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0