Almost five weeks

Den här veckan har varit bra! Inget speciellt har hänt dock. Igår (torsdag) var jag med Blake, Brad och Maiken, vi käkade på in n out, sen drog vi å träffade kaitlyn och hanna på shoppingcentret i Redding, å köpte lite kläder.

Idag var jag med blake, daniel och maiken. Vi drog å käkade på Taco bell, sen drog vi på Fotbollsmatchen eftersom att det var hemmamatch denna veckan, sen chillade vi med massa folk, great day.

Inga planer för imorgon, får se vad som händer!

peace

En sak till, dom sa innan att detta bara var min välkomstfamilj, men det är bestämt att jag ska stanna här hela året. Skönt som fan, hade varit jobbigt att behöva flytta.

Vet inte om jag har nämnt det, men resa till San Francisco är bokad, det är med organisationen, så jag åker med andra Utbytesstudenter. 11-14 november tror jag det var, riktigt skoj!

I måndags var det en dubbel regnbåge, aldrig sett förut!


Blake å brad tvättar blakes bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0