Collaboration day

Idag är det Collaboration day vilket betyder att vi slutar skolan typ två timmar tidigare än vanligt. Vi har detta en gång i månaden. Jag antar att det är typ samma sak som studiedag(?)

Har extra mycket energi idag, fråga mig inte varför, brukar vara helt död denna tiden annars!

Vi hade fri dag på idrotten idag, så jag och några andra lirade fotboll (soccer) i B hallen igen, sjukt skoj att snurra upp amerikanerna! Det är fortfarande ungefär en månad kvar till uttagningarna till skollaget i fotboll, men mycket pekar på att jag kommer komma med!!

I helgen är det halloween (eller tekniskt sett på måndag men..), har lite småplanerat men återkommer med det!

De va det, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0