The time of my life

Igår var det homecoming vilket betydde att alla lektionerna var kortare så att sista lektionen skulle alla samlas i idrottshallen och så var det typ pepp inför kvällens stora fotbollsmatch. Rätt skoj faktiskt.

Det var sjuukt mycket folk på matchen, skitskoj att gå runt å typ snacka med folk i pauserna och sånt.

Efter matchen var det homcoming dans, vi drog inte dit först, vi typ typ chillade med lite folk först, sen hängde jag med maiken, jackie, dani och bubba till dansen en liten stund, vi var där typ 10 minuter, värt att betala inträde för det.. sen drog alla vi och blake å daniel å dom och chilladee,
Grymt bra kväll!

I morgon har jag varit här i fyra veckor - EN MÅNAD. Fattar inte att tiden har gått så fort, helt sjukt. Kan meddela att jag inte har fått någon hemlängtan än, inget illa menat.

Kommer ihåg hur mycket dom snackade om att alla får hemlängtan och sånt, men jag börjar faktiskt tvivla på om det kommer komma, living the dream.


För er som inte har facebook, Jag och Maiken på matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0