Saturday

Jag vet att det är glest mellan uppdateringarna, men det händer inte överdrivet mycket på vardagarna, så vill inte tråka ut er! Så jag kommer köra veckorapporter, om jag inte skulle känna för att slänga upp ett inlägg mitt i veckan.

Denna veckan har varit bra, hade prov igår, och prov i tisdags tror jag, men det gick nog heelt okej! Så länge jag inte får lägre än C så är det lugnt. Igår på idrotten så fixade jag och några andra killar en fotboll (en riktig fotboll, inte nån låtsas amerikansk fotboll) och så gick vi in i salen jämte och lirade fotboll, sjukt skoj, har ju inte lirat fotboll på hur länge som helst!
Vet inte om jag har nämnt det men jag ska försöka komma med i skollaget i fotboll, dom har uttagningar i mitten på november så jag hoppas verkligen att jag kommer med. Jag har inte träffat jättemånga som spelar fotboll, så det verkar inte vara jättehård konkurrens, och dom har inte vunnit ligan sedan 1998 tror jag.

Efter skolan igår så drog jag och käkade med Daniel, Mike, Oliver och Taryn sen drog vi till ett så kallat "Haunted House", vilket är typ som hotell gasten på liseberg (tror jag, har aldrig vågat gå den...). Men detta låg typ ute i skogen och det var kolsvart ute. Man gick liksom på led, och det var skittrångt och så typ hoppade det fram gubbar som skrämde en, kan ju säga att jag var livrädd gånger 10. Efter det träffade vi maiken och några tjejer, sen drog vi hem till Olivers syster och chillade där.

Idag är jag inte säker än på vad som händer på dagen, antingen lira fotboll med några, eller typ chilla med några. Men ikväll ska vi till ett annat Haunted house av nån dum anledning... Men har hört att detta ska vara mindre läskigt än den vi var på igår. Sen får vi se vad som händer efteråt!

Hoppas ni har det bra där hemma så hör vi snaart!!


Tror denna bilden sammanfattar gårdagen rätt bra
Nash hunted house

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0