Vardag

Livet i Cottonwood börjar mer och mer bli till vardag, men jag ser fortfarande varje dag som något nytt, för det händer alltid nya saker och jag träffar nya människor. Men jag saknar såklart er alla där hemma.
Hade Skype-konferens med Birk, Abbe å Davve i söndags. Sorry att jag höll er vakna, men det var värt det!

Förra veckan var rätt lugn, skolan flöt på bra och vi fick våran kvartalsrapport (betyg). Det visade sig att jag hade A i alla ämen utom ett där jag hade B. Rätt så förvånad över det, men det är väl för att lärarna inte vågar ge den nya eleven dåliga betyg eller nått. För er som inte vet så kommer detta året inte räknas för mig, vilket betyder att betygen jag får här inte kommer ha någon betydelse över huvud taget. Men enligt etc, mitt resebolag så måste jag ha minst C (Godkänt) i alla ämnen.
Hursomhelst
I fredags var vi på bio, Jag, Daniel, Maiken, Bubba och Dani, men Dani och Bubba var för unga för att komma in (man var tvungen att vara 17 och dom är 16). Så dom försökte köpa biljett till en annan film och sen smyga in till våran, men när dom provade så blev dom utkastade och fick sitta och kolla på en annan film medans Jag Daniel och Maiken fick se våran film. Filmen vi såg var Panoramal Activity 3, läskig!

I lördags var jag hos min värdmammas dotter som hade ett halloweenkalas för hennes barn och massa andra, hjälpte dom med att måla och grejer.

I söndags var blake här och vi jobbade på vårat engelska projekt. Vi ska göra en presentation om två karaktärer från Canterbury Tales. Så vi skrev några meningar på det, sen stack vi till walmart och köpte ett plastsvärd för den visuella delen!

Det var den veckan, Och om jag har räknat rätt så har jag nu varit här i över 7 veckor!!

Blake provar min skjorta, lite för liten skulle jag säga


Kommentarer
Postat av: Birk

Ny konferens till helgen? Later

2011-10-26 @ 23:06:27
Postat av: Oskar

De vet du!! lejder

2011-10-27 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0