Three weeks, September 25

Idag har jag varit här i tre veckor. Har ännu inte fått smaka på hemlängtan, vilket är bra. Men det lär väl komma snart.

Helgen såg ut såhär: I fredags kom Blake och hämtade mig och Daniel, sen drog vi till Talyn. Det var jag blake, daniel, maiken, kate, dani och talyn. Vi chillade, och sen drog vi typ ut och körde lite och träffade lite annat folk, kul kväll!

Igår (lördag) var jag hemma hela dan och tog det lugnt.

Idag har jag tagit det lugnt också, käkade amerikanska pannkakor med lönnsirap till frukost! När som helst ska jag dra till kate som bor på granngatan, och ska träffa henne och hennes faster som är svensk! Så ska snacka lite svenska. Sen lite läxor och grejs.

Nästa vecka är det homecoming-week. Varje dag har ett tema man ska klä ut sig till, vi får se hur det blir med den saken. Sista dagen (fredag) kommer skollaget spela match mot några jag inte kommer ihåg vad dom heter, och efter det är det nån form av dans. Kommer förmodligen med mer info om det.



De två tjejerna till vänster om mig var med i fredags, Talyn och dani.

De två tjejerna till vänster om mig var med i fredags, Talyn och dani.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0