Got myself a haircut

Igår var det skola, sen hem och ha något möte med min local coordinatior. Efter det drog vi till walmart och sen till In n Out, stört gott! Sen drog jag och kollade på skolans Powder Puff match med blake, daniel, maiken och massa andra, för er som inte vet vad Powder Puff är, så är det Amerikansk fotboll med cheerleaders, bara det att det är tjejerna som spelar och killarna som cheerar...

Idag, vanlig dag i skolan, sen drog jag och Maiken till Redding och shoppade lite. Som en liten impulsgrej så klippte jag mig svinkort, fråga mig inte varför..

Imorgon är det homecoming, alla lektionerna kommer vara kortare och i slutet kommer dom ha ett "rally", vilket typ är att man taggar inför kvällen. Fotbollsmatchen och dansen som är efteråt. Vi får se hur det blir!

I helgen ska jag kanske till Blakes range och campa med massa folk, om jag får för min värdmamma!
Resten är öppet!





Såhär ser det ut längs vägarnaaa


In n Out <3


Dagens tema på homecoming-week var Jamaican Day, Clayton ger den.

Kommentarer
Postat av: Philip Birk

Lägg upp bild på den nya frisyren! Akta dig för Clayton, det heter även den onda killen i Tarzan...

2011-09-30 @ 11:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0